Wat te doen bij een storing?
Wat vervelend dat je een storing hebt met een deurautomaat. Voordat je overgaat tot het melden van een storing is het belangrijk eerst te controleren of je de storing zelf eenvoudig en snel op kunt lossen. Begin daarvoor hier bij stap 1.
Stap 1 – Volg onze storingsinstructies
- Klik in het blauwe kader onder ‘Storingsinstructies’ op het type automaat dat van toepassing is;
- Er opent een pdf-bestand met storingsinstructies op een nieuw tabblad;
- Neem de stappen die je hierin leest goed door en voer ze zo mogelijk uit;
- Storing opgelost? Fijn, je kunt weer gebruik maken van de automaat.
Werkt de automaat na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds niet? Ga dan hieronder naar Stap 2 “Storing melden” en we lossen het voor je op.
Stap 2 – Storing bij ons melden
Wanneer de storingsinstructies uit stap 1 er niet voor hebben gezorgd dat de automaat werkt, vragen we je de storing te melden. Dit kan telefonisch, per e-mail of via het storingsformulier.
Telefonisch – van 8.00 tot 17.00 uur
Tijdens kantooruren zit er altijd iemand voor je klaar. Wordt er niet direct opgenomen? Dan bellen we binnen zeer korte tijd terug.
Bel ons op 085-0640107
E-mailen – Binnen en buiten kantooruren
Vind je het prettiger om een e-mail te sturen over de storing? Dat kan altijd, 24 uur per dag. Zet dan in de e-mail dezelfde gegevens als die gevraagd worden in het storingsformulier onderaan deze pagina.
E-mail naar service@jmdnederland.nl
Storingsformulier – Buiten kantooruren
Wanneer je het storingsformulier onderaan deze pagina invult en verstuurt, gaat er direct een melding naar een van onze storingsmonteurs. Deze staan altijd stand-by.
Je melding wordt dus ook buiten kantooruren gezien.
Storingsformulier
T | 085-0640107 |
E | info@jmdnederland.nl |
KVK | 50044605 |
BTW | NL822513018B01 |
IBAN | NL57RABO0132055120 |